_

طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی، راهی برای افزایش رضایت مشتری

 

اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن موبایل باکیفیت، با ظاهری جذاب و امکانات پیشرفته هستید؛ با ما همراه شوید!ما به شما کمک می کنیم تا اپلیکیشنی را برای کسب و کار خود طراحی کنید که باعث افزایش مشتریان و درآمد شما شود.

اگر به دنبال یک فرصت برای پیشرفت در دنیای تکنولوژی هستید با طراحی اپلیکیشن موبایل شروع کنید و به دنیای جذاب فناوری و خلاقیت وارد شوید. با طراحی اپلیکیشن شما می‌توانید به راحتی با کاربران ارتباط برقرار کرده و رضایتشان را جلب کنید. جهت اطلاع از تعرفه طراحی انواع اپلیکیشن موبایل می توانید از طریق شماره 021-91013171 با کارشناسان کوشارایان در ارتباط باشید.

1. ایده پردازی
2. طراحی اولیه
3. طراحی UI/UX
4. کدنویسی
5. تست اپلیکیشن
6. پشتیبانی

اپلیکیشن ها نوعی نرم افزار هستند که بر روی تبلت، گوشی‌های هوشمند و یا رایانه نصب و اجرا می‌شوند و با نام های برنامه های کاربردی و یا نرم افزارهای کاربردی نیز شناخته می‌شوند. این اپلیکیشن های کاربردی یا اپ ها که معمولا در تلفن های همراه و یا کامپیوترهای شخصی نصب می‌شوند؛ برای عملکردهای خاصی ساخته و ارائه می‌گردند. طراحی و ساخت انواع اپلیکیشن های موبایل برای اندروید و ios، توسط متخصصان کوشارایان انجام می شود. متخصصان کوشارایان در ابتدا با مشخص کردن ایده طراحی اپلیکیشن، به طراحی اولیه می پردازند و پس از تایید اولیه، به طراحی UI/UX و سپس کدنویسی نرم افزار می پردازند. پس از آماده سازی نسخه بتا، تست نرم افزار انجام شده و ایرادات احتمالی رفع می گردد. در نهایت نرم افزار تحویل، و نحوه کار با پنل آموزش داده می شود. پس از تحویل نرم افزار نیز تیم پشتیبانی کوشارایان  آماده رفع هرگونه مشکل و پاسخ به تمامی سوالات شما کارفرمایان گرامی خواهد بود.