_

برای خلق تصویری ماندگار از کسب و کارتان در دنیای دیجیتال همراهتان هستیم!

 

 

اگر به دنبال طراحی یک سایت حرفه‌ای و جذاب برای کسب و کار خود هستید، تیم خلاق درنیکا با افتخار آماده‌ی ارائه خدمت به شماست. ما با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا سایتی برای شما ایجاد می‌کنیم که باعث جذب کاربران شما خواهد شد.

وبسایت اینترنتی شما همان فروشگاه شماست که در دنیای دیجیتال میزبان مشتریانتان خواهد بود. به عبارت دیگر، اینجا جایی است که مشتریان به راحتی، می‌توانند محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین دریافت کنند. تیم توسعه وبسایت کوشارایان با طراحی و توسعه یک فروشگاه آنلاین، به شما کمک می کند تا با داشتن یک وبسایت پویا و حرفه‌ای، بازار فروش خود را گسترش داده و به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید. جهت اطلاع از تعرفه طراحی وبسایت و دریافت اطلاعات بیشتر، از طریق شماره09183461949 با کارشناسان کوشارایان در ارتباط باشید.

1. مستند سازی
2. طراحی گرافیکی
3. برنامه نویسی
4. دیباگ
5. آموزش
6. پشتیبانی

طراحی سایت را می توان مهم ترین قدم جهت ورود به فضای دیجیتال دانست؛ به همین جهت سفارش طراحی و توسعه سایت به تیمی باتجربه، خلاق و حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. تیم جوان و خلاق کوشارایان با سالها تجربه و انجام بیش از 1000 پروژه ی موفق، تاکنون توانسته است رضایت کارفرمایان محترم خود را جلب نماید. طراحی سایت در مجموعه کوشارایان بصورت کاملا اختصاصی و با در نظر گرفتن نوع کسب و کار، نیاز مخاطبان و خواسته ی کارفرما انجام می شود. در اولین قدم، پس از جلسه نیازسنجی، آنالیز کسب و کار انجام می شود و تمامی امکانات مورد نیاز وبسایت مستندسازی می شود. پس از طراحی گرافیکی، کدنویسی و ایجاد ساختار اولیه وبسایت، ایرادات احتمالی سایت رفع شده و اصلاحات مورد نظر کارفرما انجام میگردد. در نهایت تمامی امکانات وبسایت و نحوه اعمال تغییرات در وبسایت به کارفرما آموزش داده می شود. به یاد داشته باشید که تحویل پروژه پایان کار ما نیست و ما در مسیر خلق تصویری ماندگار از کسب و کارتان همراه شما خواهیم بود.